The Ownerr :)

The Ownerr :)
Hi People, Jangan lupa follow yeahhh :)

Sunday, January 8, 2012

The Moment, Busy memanjang,

Assalamualaikum. :) Haha . Rindu aku? Huhh sorry la. Hari ni baru freee and barulahh dapat updates semua yg dh berapa tahun usang. Haha Ehh jap. tengok gambar yg besar dan melambangkan tanda yg kami adalah adik beradik bahagia. Haha Yg baju biru is my Kakak gile. Haha and baju oren is Aku yg gile. Haha Otak kitorng same, due2 gile okay, Nobody can stop our crazy mind okay, Haha :) Sayang kau la anis, a.k.a Kalikaza. Haha Okay stop.
Sekolah dah start. Now i am at Fom2. Senior Gitu. haha. Keje sekolah mesti lah always ada and always belambak kan.. :) itu wajib lol. :D  hihi. one thing, untung lah hidup aku. cikgu maths aku tahun ni melayu. and mule2 die ajar aku faham lah jugak. :) Haha, tapikan , Kerja sekolah pertama die bagi, aku dah tak faham nak buat, Alaah, simple lahh tu. Kebodohan aku mmg terserlah bile cikgu bagi kerja sekolah. Haha. Tapi ade la sikit aku reti buat, Herm, Semalam ajak Hasniza dtg rumah and buat kerja sekolah ngan die, Hasniza? BFF aku, Haha, Otak gile jugak same ngan aku, :) dia pandai ohh. Jelous aku, herm, Okay sekarang cerita Pasal Aku? aku and aku, SINGLEEE sentiase. Herm, okay2 dh, sekarang cerita pasal mama?
mama cakap "Periksa nombor 1 atau 10 kebawah baru mama Belikan FIXIE" Okay mama, Saya sumpah. akan belajar rajin2 demi fixie and demi masa depan, :) Haha. Okay stop about it. :) Herm, Nak cakap pasal apa lagi ni? Haaaaaa..Lagu Najwa Latif yg baru tu best ouh, Cartaaa Hatii. Haha. Tapi, dalam video clip dia, Lelaki tu Sumpahh Neerdyy gila. haha..Tapi sweeeeet. :) Haha, Okay dah..
Heyyyy panjang tak karangan aku? Herm, Stop sini bolehh? Okay, watlek je, Kalau dah baca thanks la. Okayy, Challow. Camekomm  :D

No comments:

Post a Comment