The Ownerr :)

The Ownerr :)
Hi People, Jangan lupa follow yeahhh :)

Friday, November 25, 2011

Ouh RinduRinduRindu,

Assalamualaikum, Yehh, lame gile kan tk update blog? em, bukan ape, mama tak bawak pergi office, so tk dapatlah online, harini pon sebab aku rajin sikit, sebab tu dapat ikot, kalau tak? tadapat la wey, Haha. tawu ke rindu apa? rindu semue lah, Facebook, Blog, Ym, Tagged. huh, dah lame sangat tak menghadap komputer, Haha. citer ape erk? Haaa, ade aku sunat harini, Haha. baru darjah 1 dah sunat? hebat tak? haha, mmg hebat. pastu balik rumah Melalak Macam nyawa nk dicabut, huhu, aku tegelak gelak mase die baru lepas sunat tu, aku tak ikot pon mase die pegi klinik, malas aku, #Ecehhh, malas konon, padahal takut. Hahaha.
mmg la takot, huhu, tapikan. kesian jugak tengok die, Pedihhh tuuuu, sakit tuuuuu. :'/
Haha, sabar je lahh. hm, ayah aku pulak, sebok call call. tnye abg cm ne ? abg cm ne? adoyai, tak mati pun ayahh!  Haha, ape Lagi ha? Dah Bosan tahap Meraban sangat nih. Huhh. okay la. tu je kod, haha
 Ayat skema sikit ye,  :D  Kbyebye,

No comments:

Post a Comment