The Ownerr :)

The Ownerr :)
Hi People, Jangan lupa follow yeahhh :)

Sunday, January 15, 2012

Wey wey, Rindu kau. :(

Assalamualaikum, Aduyy Rindu siapa ek? Hihi rindu wani and hasniza kott. Mana ada rindu org lain, Ehhh. ada ada. Erm, Rindu semue org lahh yg dah last contact dengan aku, ramai dohhh. semenjakk dah tukar nomborr ni, :( Herm, cari laahh aku balik weyyy. aku rindu kau dohhh. nak msg2 dengan kau. herm, mesti sekarang kau dah ade awekk kan? Haha, pape jelahh. hope kau happy dengan awek kau. Erm, tapi aku still rindu kau la weyy. aduyy Kenape la aku niy kan? Maybe tak sihat? Haha. Boring lahh. so jadi gila sikit, ermm Rindu lagi, Hem, Sekarang ramai yg dah ada GF/BF kan? Herm tengok aku, Ada BFF je, Yg kt atas tu la. Dorang je yg aku ada. :D Herm, Kawan kawan. Hehe. Ehh jap. Apahal la dengan aku ni kan? Haha Merapekkk Sangat, Dah la aku chaww dulu. Kang org ingt aku ni sawan plak. K,bye!  :*

No comments:

Post a Comment