The Ownerr :)

The Ownerr :)
Hi People, Jangan lupa follow yeahhh :)

Wednesday, November 2, 2011

Exam Dah Habes, :'D



Assalamualaikum, Kat Atas Tu la muke budak Happy lepas exam dah habis, Haha. Story Kali ni, Tatau na citer pasal apa? --'  terlampau banyak sangat cerita ohh. em, exam dah habis, buku teks powns dah hantar, so dtg skola tak belajar lah kan,? kerja aku? Gossip je, haha. Apa nak buat, budak2 laen smue maen kad uno la. maen batu seremban laa. adoi, pastu kene marah ngan cekgu, Then kene rampas, err, baek gossip2, Haha, semalam gile lah gempak, Aku, Hasniza and afifah, Haha. Gile laaa. Punye la gelak semalam sampai nak pecah prot aku, ntah laaa. Lawak sangat, Si afifah tu laaa. banyak sangat buat lawak, adoi, tngok die gelak je dah lawak, tngok die jalan je dah lawak, adoii, semue lah yg die buat lawak. haa, lgy stu, semalam pengawas nk buat spotcek, tak ckp pown nk spotcek ape, pengawas dtg kt aku, ckp nk cek kuku, then aku pon tunjuk la kuku, sebelah aku hasniza, pastu die pon tunjuk la kuku, bile pengawas dtg kt afifah, die pergi keluarkan smue yg ade dlm beg die, die ingt pengawas nak cek kuku, aloohaii, cepat2 die tunjuk kuku die, Hahahaha aku ngan hasniza dah tegelak gelak macam bengongg dahhh, Haha, sengal2 jeee, Adoi, Hari niy rase malas la nk g skolaaa, emmm ntah laa. semalam hasniza kate malas nak g skolaa. tpi tk tau laa die g ke tk, Yelaa. dtg skola bukan boley buat ape pown, nk maen kad tk bolehh, dok je mencangok, alohai, Bosan gilaq, Haha. Afifah tu budak baek, mak die tak kasi die ponteng, so, dah sah sah larh die dtg skolaaa. Haha, baik btol budak tuw, owang dah hbes exam lgy malas nak g skolaaa. die boleyh lgy nk pegiy   :'D  tu la namenye kawan paling baik taww, kau ada? Tak da kann? So diam, haha. budak kelas aku mmg ramai la yg tk dtg, ade yg dari isnin tk dtg pown ada awww, em, buku teks fom 2 dah dpt, so ape lgy, blaaa je la. haha.

ape lgy mao citer erk? em, Blog akuw niy mmg tk se perfect blog owang laen, so jngn la kutok2 k, aku mmg tak pandai edit blog, sikit2 bolehh la. emm, aku rase tu je lah kod untuk entryy kali ni, laen kali, kalau ade cite lagiyy, aku habaqq naaa, Haha. okayy. Bye,
Salam 1 Malaysia,   :)   Cium sikit, Muahhh  :*

No comments:

Post a Comment