The Ownerr :)

The Ownerr :)
Hi People, Jangan lupa follow yeahhh :)

Thursday, October 13, 2011

Final Exam, MATHS? The FUCKING dayy!

Hell-O, Readers. Today was my Final exam, For Maths, Paper 1 and Paper 2, er. Aku bolehh relax2 cm niy? hm, actually, malam tadi, aku dah study bermatiMatian dengan Kak Nurul, Er, mmg rasa macam nak mati lah malam tadi kann.  hm Btw, Kak Nurul tu kakak yg ajar aku tusyen, hm, Die mmg orang yg patut aku contohi, die Pandai, Baik and segale galenye ade kt die lahh..  :'/  err, teringin nak jadi macam dia. Dia ajar aku buat Maths, Perhh Laju Je die Buat, Hm, Pape Je Lah, Okay laa. Ape yg die ajar aku malam Tadi, Semuanya aku dah faham dengan sempurna, Insyaallah.. Aku boley jawab hari ni.. mmg aku harap harap sangat la aku dapat jawab, :'/  Mase Akak tu balik semalam, aku suruh akak tu doakan aku biar boley buat maths. hm, Akak tu cakap, mase exam nanti, jangan banyak fikir and jangan takot sangat, bace allahumafta, ang ingat mak ayah. insyaallah Boleh jawab dengan tenang, hm, aku akan cube sehabis daya aku untuk buat Maths jap lagi, :)  if tak boleh jawab? hm, berserah kt Tuhan Jela. Ape aku boleh buat? hm, Tak pe laaa. Percaye pade diri sendiri, insyaallah boleh jawab  :'D hm, Doakan Yee. k, My posted stop here Guys, Bubyee, Doakan Ye, Biar Boleh Dapat Jawab maths Dengan Tenang, AMin,  :'D  Asslamaualaikum,  :)

No comments:

Post a Comment