The Ownerr :)

The Ownerr :)
Hi People, Jangan lupa follow yeahhh :)

Sunday, October 9, 2011

Hidup aku Kosongg :'/

Sedih? Perasaan Tu sentiase ada Dalam Hati aku, Hm, Tahh la. aku tatawu dah cm ne nak cakap, tiap2 hari aku sedih. Sebab? Sebab Die lahhh ! Kenape Lah Die mesti buat aku sedih? Perluu ke? hm, Orang Lain Couple2 Sweet je, Aku teringin nak cm tuhh oh, :'/ Tapi hajat aku mmg tak kan kesampaian. hm, Kalau Boleh nak Call die, nak tanye tentang hati die, nak sroh die luahkan semue and ape yg ade dalam hati die, tapi, kredit tak de, hm, die nak call aku? sampai kiamat pon tak akan! hm, call owang laen booolehh je, aku? err, mmg tk laa. hm, ape la nak jadi entah laa. Aku nk g skola pown tk de mood, tapi terpakse pergi sbb nk exam, Bile nk pegi skola, mesti teringat die, teringat msg2 die, hmm.. Tak bolehh la Hidop tanpe die, aku nak die slalu ade di sisi aku, hm, MY HEART BROKEN BECAUSE YOU BROKE IT!
:'/  Kenape lahh hidop aku ta bleyy bhagie cm hdop owg laen? er, Tolong la hilang wahai perasaan sedihhh, Aku nak hidowp Happyy, aku ta suke lar sediyy2 niyy, :'/ tolong la bagi aku rasekan bahagie, sekejap pon jadi lahh. Aku teringin nak rase bahagie cm owg laen, kalau bolehh la, aku nak rase bahagie Selame Lamenyeee! :'/  Aku rase nak nangisss je sampai kering air mate niyyy!  :'/

No comments:

Post a Comment