The Ownerr :)

The Ownerr :)
Hi People, Jangan lupa follow yeahhh :)

Thursday, October 6, 2011

Teringin Nak Bertudung Cam Niy,




Assalamualaikum, hm, Tudung? Orang Yang Pandai Pakai Tudung,? Sure Muke Die Lawa Kalau Pakai Tudung, Hm, Tengok Macam Gamba Kat Atas, Chomel Rite? Huh, Sriouslyy. Aku Teringin doh nak Pakai Tudung Cm tu, Mmg la Boleh Beli, Masalah Nye, aku Tak reti Pakai --' 
Haha, Kenal Kan Tu Sape? Kak Diana Amir, Comel Gile Muke dia, hm, Aku bace Berite Tadi, Die kate, Kak Diana Niy  skunk da kurang dapat kebenaran berlakun Sebab Pakai Tudung, Alahai, Chill La, Pakai Tudung Je, Bukannye Tak Pakai Baju, Hoho, 

APe laa, Kan Comel Die Pakai Tudung, Hm, Cm ne La Nak Pakai tudung tu Kan, Aku tngok, Mmg Ramai Budak2 Sekarang Pakai, AKu je Yg Tak Pakai Lagi, Hoho.  Tapi Kan, Satu Je, Aku Benci pakai Tudung Endon tu, Hahaha. 
That's All Je lah Kan, Just Nak Promote Pasal Tudung, K? Byebye! :'D

No comments:

Post a Comment