The Ownerr :)

The Ownerr :)
Hi People, Jangan lupa follow yeahhh :)

Tuesday, August 9, 2011

Sedih . :/


Awak ?
Boleh saya tinggalkan awak ?
Saya tak sanggup hidup bersama awak lagi :(
Saya hilang tempat mengadu selepas saya lontarkan kata2 kesat kat awak :(
Memang khilaf saya sampaikan awak malas nak layan saya ,kan ?
Saya tahu awal terkilan dengan apa yang saya buat :/
Tapi sampai bila awak nak biarkan saya macam ni ?
Jiwa saya kosong tanpa awak :'/
Macam2 saya buat bila saya rindu awak :(
Jahit tangan lah ,telan ubat lah ):
Paling sedih ,saya selalu nyanyi lagu yang saya buad untuk awak /:
Naik gila say bila awak tak kesah pasal saya l:
Saya nak awak yang dulu :(
Suke dan duka semua saya kongsi dengan awak )=
Tapi sekarang ? hmm :(
Lebih baik saya menghilangkan diri daripada ditinggalkan oleh awak kan ?
MAAFKAN SAYA AWAK ='/
Ingat ,saya tetap menyayangi awak :(
Saya sedar saya dah banyak sakitkan hati awak ):
Saya mampu meminta maaf dan janji benda ini tak akan berulang lagi :/
Tapi awak buat endah tak endah jeh dengan saya /:
Hmm ,tak apa lah awak :'/
Biarkan saya pergi membawa diri :'(
Selamat tinggal wahai ''TEMAN TAPI MESRA'''

No comments:

Post a Comment