The Ownerr :)

The Ownerr :)
Hi People, Jangan lupa follow yeahhh :)

Monday, August 15, 2011

sampai bila hidop aku akan sunyi tanpa kawan ?

      Assalamualaikum . emm , Hari ni aku tak sekolahx   :')   nice intro first . emm .  nk tahu sebab apa aku tk sekola ? emm . sebab aku sedih , malas :'/ and tk de semangat langsong nk jejak kaki kt sekolah baru aku tuu .
 sekola tu tk macam sekolah aku kt bt gajah dulu . ramai kawan . sumpah aku rindu gile kt membe membe aku kt convent bt gajah !   :'/  tapi na buad cm mane ? terpakse pindah . mmg semue org kate , * ala , lek ar . mule mule mmg ar tk de kawan , l;ame lame nanti ade laa *  err , kapok ! sampai bile bile pon aku tetap tk de kawan !  emm . sumpah aku tk boleh belajar kt sekolah kalau aku tk de kawan . sebab kawan mmg penting dalam hidup aku . aku nk kawan baik , yg boleh g skola ngan aku , yg boleh balik skola ngan aku , and yg boleh belajar ngan aku .
  tapi sayang . aku mmg tk kn dapat kawan baik sebaik anes , akhma , pikah . tu semue . aku tk kn dapat ! emm . tiap tiap hari aku akan g skola ngan anes , bila da sampai skola aku mesti jumpe akhma and pikah . pastu kitorng masok kelas same same . skrng ? aku sorng sorng jee . emmm . sedih  :'/


  aku rindu korang . mase rehat kite selalu rehat same same kn ? tapi sekarang  aku tk kn dapay rehat ngan korang lagii ,  i'm actually miss u all so much .


  fuckin my life frend . sebab korang tige org je kwan baek aku yg terbaek yg penah aku knal . tiap tiap hari bila aku g skola , aku tngok ade budak yg pangai same cm kowang , aku mesti teringt at kowang . dowang smue ade best frend sendiri , rehat same same , lepak same same , makan same same . sedangkan aku ? mencangok je dlm kelas sorng sorng  :'/


  Setulus gati aku aku kate ^  AKU SAYANG KORANG ^ AKU RINDU GILE KT KORANG !    aku nk ponteng kelas ngan pikah ngan akhma lagi , aku nk keluar g pekan bt gajah ngan anes lagi . aku nk lepak ngan akhma , ngan anes mase rehat , aku nk gelak gelak and ejek org ngan pikah lagi . semue yg kite penah buad dulu selalu terbayang dalam otak aku ni , aku tk bleh lupe semue tu , sbb semue tu kenangan yg sangat mahal untuk aku lupekn sebagai seorang kawan !


  sries Perasaan rindu tengah menusuk kalbu . aku pon tk tahu bile aku boleh buad semue tu ngan korang lagii .   korang je lha kawan baek aku yg aku dh kenal selame 2 tahun dalam hidup aku yg paling baik .  :')  aku harap korang kt sane tk lupekn aku k . jangan cari kawan baik baru . and aku pon tk kn lupekn korang . aku pon tk kn cari kawan baik baru . sebab korang tige org lha kawan baek aku sampai aku mati .
  :/


 dalam phone book aku , aku letak name korang 3 org , kt depan smue ade tulis ( BFF ) means , BEST FREND FOREVER !   aku tk bleh lupekn yg mase kite tegelak gelak mase rehat kt bawah pokok tu , sbb maen ejek name bapak ar . name atok ar . hmm , skrng , aku nk ejek names ape lagi ?
:'/


emm . k la , aku harap aku dapat merasakan semue kebahagiaan tu sekali je lagia. aku nk hidop aku happy macam dulu . aku mohon :'/
</3  emm ,  k ar byee .  :'/

No comments:

Post a Comment