The Ownerr :)

The Ownerr :)
Hi People, Jangan lupa follow yeahhh :)

Wednesday, July 13, 2011

Happy Sweet Birthday mama , walaopon anje tk dapad celebrate ngan mama ngan family smue macam dulu , anje tetap ingt bithday mama !

 Assalamualaikum readers . .   Mama , * HAPPY SWEET BIRTHDAY *    anje nk celebrate dengan mama , dengan ayah , dengan anis . dengan abang . tapi tk boley .hmmmm tk pe. walaoapepon , anje still engad birthday mama . ILOVEYOU MAMA .  you are the best mama in the world .  hmm , nk storyy nieh ,  mase pagi tadi aku bangon pegi skolah , sriyess aku tk engad langsong birthday mama .  bile balek skola , mama call aku . mama kate sampai hati  , kau dengan abang . . mase mama cakap tuha ku tenga loading . smpai hati ape ek ?  setahu aku , aku tk de wt salah ape ape pon kt mama . pastu , ooooh . baru aku ingt . mase tuh aku ngan abang tengah makan , cepadcepad kitorng nyanyi untok mama .!  happy birthday . mama gelakgelak time tuh.  :D


seronok . anak die wish .  gembira tk terhingga .   tpi hadiah tak de la mama . sorry . . aku mintk mama beli fixie , pelikkan . org birthday kite bagi hadiah . ni kite pulak mintk hadiah ,  ;D   hahaha .    hmmm , mase mama call tuh aku dengan abang tenga makan . !   bodoo bodoo je . aku menjerit mase tuh !   hahaha . bodo bodo je . okay lah , aku da penat aa . nk on9 fb lagi , ramai org tengah chat nie , byeebyee . * ASSALAMUALAIKUM .

No comments:

Post a Comment