The Ownerr :)

The Ownerr :)
Hi People, Jangan lupa follow yeahhh :)

Friday, August 19, 2011

Facebook Facebook And Facebook Domo Bosan

 salam ,  :'D  fairy tale hari ni pasal Facebook and Domo .
emm . aku tengah sedih ni , Just malas nk luahkan perasaan . tk pe laa .
    i still can smile although you make my heart broken .
  emm ,dekad Facebook nape ramai orang yg gila ek ? aku ta suka laa.  Otak Blue nk mampos . ei , cm pantat ayam jee.  aku bukan pompuan yg macam korang kenal dohh , eei , kalau dh tak boleh nk tahan sangat , pegi cari bohsia kt chowket laaaaaa . eei , babi . 
 aku ta suke gila laki cm uh ,emm . dh le penatt aku , diorng add aku Just na cakap psl Blue ni , adoooi . KAUPIKEYAKUBETINEJENISMACAMMANE ? 
   sial .


 emmm , pasal Domo pulak ? nape ramai manusia minat domo sekarang nih ? sebab die comell eh ?
  ooh kecomelan die mmg terserlah . hmm , ramai yg ade domo besar skunk ni , domo kecik , domo sederhana , and domo yg besar die mcm org tuu . aku jeless lahh sebab aku tk de . aku minat domo jugak tapi aku tk de domo , semue yg aku minat aku tk dpt nk beli , mak aku bukan macam mak korang . kasi je ape korang mintk . hmm ,


 ape la aku ni kn . kesian yg teramad . org lain hidup sentiase happy , hmmm .
entah laa . orang lain semue ade boyfrend , maksud aku teman lelaki teristimewa . sweet je diorng . aku ? hmm , lalalala
   Gila kn aku ? Huhu , hdup aku sekarang ni memang dh gila , otak aku dh tk betull .
  hmm , 
  AKU BOSAN ^
 skrng ni aku tnga msg ngan balqis,  kezen terbaik aku sampai bile bile . die je lahh yg slalu teman aku . tapi , tk de la selalu sngt hmm . aku msg ngan die , aku kte kt die , aku boring , lpastu die bagi aku teka teki emm, best la jugak . tpi aku rase tk de mood nk msg ngan die . kang kalau aku tk msg die kate aku sombongg . aku tk ske die kate cm tuu . hmm , aku mmg tk de mood nk msg langsongg . 
 aku rase macam nk campak handfon aku dalam longkang pon adaa . tk tahu laa nape . emm , 


  bosan sngt . aku da tk de kawan tmpt untuk aku luahkan perasaan . hmm , sedih laaa . aku mmg mampu tersenyum depan family aku sbb aku tk bleh nk tunjukkan perasaan aku yg sebenar nyee kt diorng .
  hm , bulan bulan puase ni sedih sedih pulak . dh la perot teengah lapar . adooi , betambah lapar laa .


   hmmm , Rayaaaaa . kenapa akku tk de semangat nk raya ea ? hmmm ,.ramai  org da tnye aku baju raya tahun ni warna ape . padahal lagi seminggu je nk raya . aku langsong belom beli ape ape.  :'[
   hmm ,


   K la , aku dg penat aa , tk taw nk buad ape dh . nk g mati lagi baguss an ?
 hmm, k Bai .  :']

No comments:

Post a Comment