The Ownerr :)

The Ownerr :)
Hi People, Jangan lupa follow yeahhh :)

Thursday, September 8, 2011

Hey Sorry lame tk mencatat. Banyak keje lahh.

Hey, lame gile kn aku tk updates? sejak kebelakangan niyh mmg busy dengan kerja sekolah. walaupon aku tk amek perikse penting. ntah laa. dah cikgu bagi banyak kerja sekolah an, nk wt cm new? huhu, buad je laa.
  hmm, Gambar tu? comel ke? hihi, Tak mungkin la korang tk tahu aku yg mane kn, Tasya Ily tu aku laa. sebelah aku tu? anak berok mane ntah ?

 Haha, mase tu baru balik dari carrefour. ek, betol ke aku eje tu? huu, lantak lahh. haha. aku kn budak bodorr.

tu pakai Fon aku tu. huh.  Straight to The Point je laa kan? aku mmg tk de Tajuk nak storry


 Hari ni hari jumaat, mood aku nk pergi sekolah, nk tahu cm ne? kejap ade, kejap tk de. Haha, aku pon tk faham. Last Last. Pergi je laaa. senang sket kn? hmm , Bosan sial.

 aku on Fb, layan je la manusia kt Fb tu  :'D   wakaka.
ade yg lawak, macam2. ermm, tk pe la korang, Laen kali aku Bebel; lagi k? hm,
 have a nice day. Bye bye Assalamualaikum  :^

No comments:

Post a Comment