The Ownerr :)

The Ownerr :)
Hi People, Jangan lupa follow yeahhh :)

Monday, July 11, 2011

hari nie smuenye sakit , ='(















chameykom readers. . aqu tk da mood lha nk menaip . tapi aku bosan . terpakse lah menaip untuk menghilangkan bosan aku ni . padahal esok exam , aku boley relaxx je , org bace lah buku ke ape . ni tak . hmm , welll . that's me !   aku kn pemalas .  bhahaha . tk lawak pon ! hmmm , aku malas la nk bace buku , aku bukannye ade buku teks pown !   dah la maths aku tk faham langsong !  hmm , aku tk tawu larh mcm mane aku nk jawab exam nanti . . serahkn smuenye pade tuhan jela . hahaha , 
 ops lupe . tajok kt atas tu , mmg aku nk ceritekn pown !   tadi kt skolah , mase bm !  mase si maznah !  aku kn tk de buku . murid baru weh !   agk2 la nk cubit aku , pastu die kate aku bengap !  sial tk sial ? haram btol ,   huhuuu , die cubid aku sakit taw!  gampangg . aku  saba je , mase tuh dh la aku tenga pening kpale , piried. tk de mood gila , saked prot . .  segalegalenye ade . hmmm , pastu ptg tadi ,,


dak kimi anak ghalim sial haram btowl . die baling batu kt aku , aku tk tawu ar ape masalah die , aku maenmaen je ejek name bapak die , name bapak die ghalim , aku ejek lady gaga!  pastu die baling batu , banyak kali pulak tuh , aku sabar je . aku tendang die . . aku malas la nk gadoh ngan anak haram mcm die !  pukimaq btol jantan tuh , mase aku mandi tadi aku tngok merah taw kt tempat yg dia baling batu tuh !   tngok ar die esok , aku sepaksepak kpale die !   sial punye anak ghalim uh !    hmmmmmm. 


 * ESOK EXAM *    malas la aku nk pegi skolah . hmmm , aku dh la tk study langsong , , siyoot btol !   hmm , tk pe lha korang , aku dh penad menaip . karang kalaw ade mase aku try lah bace buku ( yelatuh ) hahaha , inshaallah ! 
hmm , okay lah byebye    Assalamualaikum   ;D


          ^   SAYE SAYANG AWAK LAH   ^

No comments:

Post a Comment