The Ownerr :)

The Ownerr :)
Hi People, Jangan lupa follow yeahhh :)

Thursday, April 12, 2012

Lalalala.. :)

  Hai all..ouhh bosan2.. :) untuk pengetahuan anda..mase gempa bumi kt indon beberapa hari yg lepas, kat tempat aku pun terasa jugaks..okayy sumpah takut. >.< that's my first expirience feel gempa bumi..english broken..haha.yeahhh tu kali pertama dohh rasa macam mana gempa bumi..tapi mama kata' tu baru rasa sikit je..kat indon lagi rasa kuat..erm..masa tuh dalam pkol 4:30 petang.. tengah lepak2 buat kerja skolahh maths dengan adek aku dalam bilik..
masa tu duduk atas katil..buat2 kerja sekolahh, tetibe katil aku goyang2..aku ingt kn adek aku goyangkn.. aku ckp kt adk aku : abg, jangan la goyangkn katil ni
adk aku kate: mane ade abg goyangkn..
aaa sudahh.. aku kata apahal pulak ni.. in case, sebelah tingkp bilik aku ade mesen basuhh..mesen basuh kn slalunye bergegar gegarr ann.. then tngok satu bilik aku bergoyang.. pastu denga mama panggil adk aku..aku pon lari lah keluar dari bilik tu, tngok lampu kt ruang tamu pon dah goyang2..aku taktau pun mase tuh ade gempaa tu..ingt an rumah aku nak runtuhh..pastu mama kate nie gempa bumi..menggigil tokk!
Hahaha..pastu mama tuka baju..kitorang turun bawah..huhh semua orang turun..cuak gakk la..
 beberapa minit after tu, dah reda sikit dah en, kitorang naik balik. tu pon dalam ketakutan gak la.. dengar berite semua.. diorang cakap amaran tsunami lahh bagaii.. lagilah aku kecott.. dah la belakang rumah aku tu jeee dah nampak pantai.. Hahaha bayangkn la.. kalau pape hal rumah aku kene duluu ohh >.<
 huhh..aku ckp kt mama..jom lari.. pergi tmpt yg jauh sikit drpd pantaiii ni :| nseb bek la ade sedare kt BM..
pastu mama decide nk pergi rumah dia.. huhh..bile dah sampai rumahh dia pon aku kecott sikit laa.. tidur lagi lahhh..sumpahh mmg aku takleh nk tido..dahh la mlm tuh hujan lebattt..bunyi guruh lain macam jew..huhh tapi aku beranikan diri jgak untuk tidur..
 :D hahahahaha mmg lawak.. pastu esok tu balik lah balik rumah aku yg menakutkan tuhh.. 1 mlm je tidor rumahh dia..pokai la hari2 nk tidur rumah dia.. haha :) sampai je rumah.. aku agak takut lagi lahh.. dengan pantainyeee.. huhh lepas dah kemas2 rumah tuu.. erm rasa aman sikit laaa kenn.. aku tak sekolahh ouhh semalam..
 Takut punyaa pasal.. herm harini alhamdulillah dah takda pape.. haha.. :D
 Sakit gak tangan aku taip erk.. haha... bla duluuu lahh.. :)  Byebye assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment