The Ownerr :)

The Ownerr :)
Hi People, Jangan lupa follow yeahhh :)

Thursday, March 22, 2012

Bosan.

Hi, hello. harini ade lah sikit free time yg boleh aku upupdates sikit. Awh lupa. :) assalamualaikum. mwihihi. :*
 arrghh ngantok gile. Hari ni bangun pagi seawal 6:30 sebab nk ikot mama pergi office punya pasal. :) arggghhhh ngantok lagi lahh. erm. O.o mata aku pon dah macam tak betul dah. series ngantok ah. selalu bangun pkol 9 camtu. erm, Takpa la online punya pasal. sanggop. ahakahak. ;D bosan lahh tatau nak buat apa? harrr. Layah facebook, tagged ngan formspring jew. Haha baru buat formspring. Bhahaha. budow2 jew aku ni. Er tahh la. Sumpah bosan gile babiiy. Ahaha. Rindu kat Rezkil la. Rezkil siapa?
aipp aipp. Haha. siape2 jewla.
biarlah aku sorang jew yg tahu. Malas showover! Haha. wehweh. Haritu an, mase cuti sekolah, aku jumpa anis. Kakak aku tercomel, terbaik, terhot, tercun, termantap. ter segale galenye laaahh. Hahaha. :D die belanje makan  nasii ayam je -.- Hampehh. tu pon aku segan silu nak makan sebab boyprengg dia ada. haha, Pastuh online jap pakai BB dia. :) awhhhh haha. tak menunjuk puns. erm. nak cakap apa lagi eh?
okccay aku rindu cousin aku. Farazatul Balqis, Miss kau fuckmuch beb! :)

huhu. okay arh. nk layan facebook jap. Kboii :D

No comments:

Post a Comment