The Ownerr :)

The Ownerr :)
Hi People, Jangan lupa follow yeahhh :)

Monday, January 16, 2012

Huhh, Lega, :) Homeworkk Siap.

Hello Manusia manusia semua. Haha. :) Happy sangat ka harini?haihh, idakk laa. sedih ada, pening kpala ada, macam2 ada. Hewhew. Tadi Bapakk ah pening buat homeworks, Maths ada. Geografi ada. Bm ada. Haha. Tapi, apa apa pun, semua siap mak iapp. Haha. Ayat baru. Herm, Jap2 sorry lah erk. aku bosan. Kerja sekolah dah siap. Duduk pulak sebelahh computer, so bukak Blog, Updatess ape2 yg gila meroyan :) Hermm. Okayy Stop la Tasya. Nanti org cakap kau gila. Hahaha.. Weyh, Jadi fom2 mmg susahh. Belambak kerja sekolah kan? Tapi, kalau kita faham apa yg cikgu ajar, kita mesti bolehh buat punyaa. Herm, Semalam punya lahh nak Fokus math yg cikgu ajar. Perhhhh, Siap buat nota lagi. haha, Alhamdulillah, aku faham lahh sikit2 :) Haha, Cerita pasal lainlahh. malas la cerita pasal belajarr. Haha. Hermm Rest you mind :)

Raya Cina :) hewhew. Tu memang bukan perayaan aku. tapi aku saje je nak mantion kt sini. Herm, Cuti seminggu je wokk  XD  Haha okayy lah tu, Nak bercuti ke Los Angeles. Hahahahaha Besttt sambil tidur pulak tu. Haha, Tak perlu aku terangkan. siapa faham baguss.  :) Haha, Bosan woi. sekali sekala kita juga perlu keluar untuk menghirup udara segar. haha. Tak boleh lahh baca buku and buad homework ja 24 jam. Kang stark at the moon pulak susahh. Hahahaha dia dah merepekk mak pekk. Wallawehhh Okey2. Jam dah nak dekat pukul 12. kita stop sampai sini okay. budak nerdd nak pergi sekolahhh okay. Bhai bhai. Assalamualaikom  :)

No comments:

Post a Comment