The Ownerr :)

The Ownerr :)
Hi People, Jangan lupa follow yeahhh :)

Wednesday, August 1, 2012

Aku Lemah Tanpa Kamu Ku Ingin Mu Dampingii ku :(

Asaalamualaikum wargaa blogger :) sumpahh rindu nak post erm . sumpahh aku busyy nak mamposs wey, ni pon baru la dapat bukak fb semua bagai . ikot mood aku la, kalau aku rajin nak ikot mama pegi office die, then dapat la online. ni pun tengah mengantuk gilaa bhai -_- Hurm. mengantok sangat. jap lagi dalam kelas tidor :/ erm by the way, Selamat berpuasee. Jangan tinggal puasaa okayy . harini aku tak sihat :( tak sihat sangat sangat :( batuk, sakit tekak, selseme and demam . Hate it :(  herm nak cakap apaa lagi ek ? adduh takde mood ouhh nak pergi sch. ehh don't laugh after read my tittle :D haha. aku sukaa lagu tu lahh awakk :) lagu tu untok Mr.Love sayee. herm okayy lah chaw dulu okay :D chou lou betey

No comments:

Post a Comment