The Ownerr :)

The Ownerr :)
Hi People, Jangan lupa follow yeahhh :)

Tuesday, April 24, 2012

Ahhsal susahh sangat nak lupa pasal kau ni wehhh?

Assalamualaikum. Hai all :/ herm sedihh lagi. wehh nape aku takleh lupekan monyet tuhh. adduh. susahh btol la hidop ni. er semua pasal dia aku dah buang, dah padam, tapi nape taklehh hilang lagi dari hati akuu? ish ish, dah laa. ;# kang menangis pulakkk. haaha agak bosan pagi niy. okceey essay dah siap. so aku pon bolehh la menggila dengan blog aku. hihi. sikit je lagi nak baliki rumahh ayah. dah tak sabar nih. wahaha. herm. bosan gilee lahh. harini off too school. ":) myeahh seluar trackk aku koyak. wakakaka :D bukan alasan la wehh truely. herm hahaha :) kesian pulak putry takda kawan kan? herm aku ni memang kawan baik yang tak baik. :) mwehehe sokey aku da bagitau dia. lagipun aku meluat pergi sekolah tu. nothings can make me happy. alamakk. tak dapat jumpa akak aku. herm nvm. esok ada lagi kan? herm gile lahh twitter aku sikit jew followers. bukan nak kejar hot atau apa pun kan. cakap je. kalau followers kite sikit, so jadi macam bosaan sikit ahh. herm okccey sabarrr2 herm . nak cakap apa lagi erk ? rasenye tu jer kodd. okcey lahh bye :)

No comments:

Post a Comment