The Ownerr :)

The Ownerr :)
Hi People, Jangan lupa follow yeahhh :)

Saturday, April 23, 2011

N70, aku rindu 1/2 mati kt kau ! skunk aku dah dapat kau balik , :)

hyeee .. Assalmualaikum, korang ape khaba ? sehad. pada yg sehad. bagos. pade yg tak sehad atau kurang sehad, g la jumpe dokte k. kalau aku sehad sehad jee.  :)  hihihi . bertambah sehad lagi kalau korang nk tawu , sebelom nie aku moody je . sekarang nie, ha amek kau. sentiase ceria , maklomlah, facebook dah ade. :)  facebook baru la. bulan bintang ?  adeii . sedih balik, udah udah . buang name bulan bintang tuh jaoh jaoh k , skunk nie ?
                            - AH MOY CHENTA -
woot woot . happy gila . oke, gmba di atas ? abaikan  dan kalau boleh jangan ckp ape ape psal gmba tuh k, topik kite ? psal N70 lah , hensed aku yg selame nie di culik oleh mama  !  hermm , but now . i can hugged my N70 , i misss you., i will kiss you , !  just wait . korangkorang, sriyes dunie nk kiamat kowd , malam tadi mak aku suroh aku amek balik hensed tuh |    wowww!


mama: anje, asal kau tak ambik balik henset kau dalam bilik tuh ?
aku: hah ? nk buadape ?
mama: hermmmm  


( 5 minit kemudian )
aku : ma, buad ape nk ambek hensed tuh balik ?
mama: ambik la, tukan hensed kau !


fuhhhlammak , same tuh aku dah macam berok kepanasan pon ade jga , wallaweh, sape yg ade mase aku meloncat tuh , mmg tros tak nk jumpe aku , sorry guys, aku excited gilagila bavie ar malam tadi. :)  hadoiiiih , best gila. aku senyumm je semenjak malam tadi .  kalau korang nk tawu , actlly, gmba orang gila kt atas tu tadi aku capture pkai N70 larh . bukan NIKON taw !.    hihii . camera hensed aku, aku rase lagi brbaloii , ye larh , ade camere depan , senang nk tangkap gmba. boleh tengok muke kite sebelom ambek gmba . ade flash , camere dye pon hermm. bole lha.'


FYI, hensedm tuh .. dulu burok gila babun , but now , bila aku dah tuka casing, puhh. kalah i phone !  :)   woot woot . hermm , korang jan la kate aku gedik plak . but smue tuh kenyataan .


hermmm    sriyes lah wa kate , I LOVE YOU N70   !


jangan tinggal kn aku lagi ok ! , and mama, ILOVEYOU. thanks sbb bagi hensed nie balik . owg janji, takkn buad hal lagi k .  ":)


oke larh, tu jeg koddd , bubbye , Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment